Search This Blog

Tuesday, April 14, 2009

等睇戲


原本估佢會跌,點知佢係都唔跌,重要係咁升,都無乜特别野想講了,唯有等睇戲,唔理佢升跌了。今次升浪用得HSBC係咁挾,原本估53 左右,點知今日咁升,不過我都有信心差不多了。今個月期算結算價不變。

3968 係咁升,唔知佢攪乜。941又唔升,但成交係咁增加,有點鬼異。2628又估玩完,點知又升,睇錯市,廢事理佢,但還是估佢係蟹貨區實俾人打返落去。1800 太少股,唔理佢了。都係等睇戲算,暫時都係好lazy.....

有點想提,係個多月前(三月前)有大手2000張做13000c 同 16000c 當時大約係14xxx左右做。而15000c 又係二千幾張做,印象中15000c 係有四百幾點premium,但唔見佢地有減倉,所以我估個市係收15000以下,尤其係23/4 左右,係大日子。

最後,切勿高追。已經有屋企人心郁郁,真係個重要singal。

No comments:

Post a Comment