Search This Blog

Sunday, March 22, 2009

分析


期權倉位:
2628 @23 March * 2
1800 @ 9 March * 2
941 @ 75 March
2628 @ 22 April
2628 @ 26 May
Mini HSI @ 12400 March
同一大堆蟹貨正股

暫時下星期分析係跌,住要原因希望#5 仔帶頭下跌,而家資源股幾強,但我見到857, 883...個d 都應該要回,內銀股普普通通,係紫金個類先好強,好彩佢地唔係恒指成份股。不過較為擔心係下跌力量不是好大,所以我回多百幾二百去到廿萬五點會有反彈,咁就死火,希望佢跌到二萬點左右la....

期指星期五下跌個時OI加左,比平時升市減OI唔同,希望對大市下跌有幫助。暫時期權倉我估係12600左右結,真係大獲。

#941 我有三手,當然要講下佢2008的業績:

好快咁睇過下,中國移動的ARPU值繼續下降。截至2008年底,平均每月每戶通話分鐘數(MOU)為492分鐘,平均每月每戶收入(ARPU)為人民幣83元,2007年公司的ARPU值為89元。你都唔好話唔多。中國移動去年第四季度淨利潤同比增速急劇放緩到11%,遠低於29.6%的全年增速,顯示其在前三季度已經出現的惡化趨勢在第四季度更進一步加劇。 同內地銀行好似3328一樣第四季跌得好勁,所以都係要睇09年第一季的業績先知攪成點。

再睇個p&l 原來佢d 稅交少左好多好多,佢打後個幾年都交少d 稅,所以今年稅後盈利有約30%增長。佢08 eps 係5.63,我估09約15%增長(估估下)。peg = 63.1/5.63/15 = 0.74。 有點要一提,佢增長應該放緩,3G暫時應該打救唔到,RME應該唔會增長,我估下年無30%增長。09年會派43%利潤股息,即係我一年收三千幾蚊息,用來收息 + 做股票期權都不錯的。

最後941 的非流動資產急升,可能將來deperication 有麻煩,同高增長己過好似內銀股咁。不過流動資金多,派息ok,係穏守突擊形股票。

No comments:

Post a Comment