Search This Blog

Sunday, March 8, 2009

大市分析

我諗我遲d 要玩下long put / long call options ,將我個利潤加大,我想我的系統有一定命中率。暫時個市係星期五除左要轉比重的成份股,其它股份都係較細。期指的成交量都係偏細,應該沽壓暫時唔係好重,上落市為主。

下星期一如果破11800我諗可以入一注,博佢反彈,因為都唔見有人追刹落去。內銀股唔知做乜咁鬼強,好多財經演員開始叫人買內銀股,真係有懷疑。我要多一兩日的時間去諗諗,a 股做左個頂,應該慢慢牛皮向下,香港的939有少少派貨格,但因為星期五轉比重,所以要多三四日睇下。

三月的中國唔知乜會好似開到十三號? 如果睇返之前的分析,下星期股市應該開始回穏係月中反彈,如果早左反彈,咁我估個會完左後會跌,睇下到時會點la....可能會係12800以上開淡倉,不過未決定。

自己個倉都無乜好理,都係等時間過,食時間值。今個月係逄高沽。3月5日又出signal,可惜不在港,唯有又等。

No comments:

Post a Comment