Search This Blog

Friday, September 5, 2008

Catch the falling knife

今日終於做了股票期權,真係人生第一次。

倉位:
Short Put 941.HK Oct 75
收權金約 $3.19 * 500 = 千五到

入市一來有人打強心針俾我,二來IV超過40%,平時941的IV 約三十幾左右,三來今日係panic sell,最多跌2.9%,應該會有反彈。

暫時諗法,如果下跌到72 左右俾行使,都係一個好價錢,唔想行使可以roll到下一個月收期權金,只要唔大又快咁插應該問題不大。

股票個方面今日買入3968 @ 23.35 一手,再跌會溝多一手貨。有於實股,不是太擔心。1800 連日洗倉,由大賺變到蝕,好彩今日係尾市個時彈返上少少,暫時不理。2628 係都唔多跌,不會入貨住。

而家個位會慢慢加碼入倉。我自己有差不多數萬資金,九月尾個時有我舊公司的AL 補錢及新公司的入職花紅,所以都有幾萬,應該俾到我加碼入倉。最重要係我睇九月尾係會升上到二萬點以上,所以九月中應該會轉勢,十月個時會有反彈浪,並安全渡過美國總統選舉。

現在用左一注錢,買有兩注,可惜錢真是不多,唯有小心行事。港股尾市再插,星期一開市有點擔心。

No comments:

Post a Comment