Search This Blog

Monday, September 15, 2008

風雲大變


自從我開始買股票期權,有朋友問我這方面的問題,暫時我權倉係蝕錢中。近日中國移動真插,我的 P @ 75 OCT 變成ATM,好彩就未變DITM。今日看看週線圖,有可能會跌到落60蚊,如果我75蚊硬接,我會輸15蚊即係$7500。當然,計權金就輸六千左右。要救這個otpoins 可以有:

1) 接貨乜都唔理,唔理佢當睇唔到。
2) 蝕錢平倉再short 下個月或遠期 put 再收權金
3) short call 做straddle

以上方法1) 最方便, 3) 係最煩, 2) 就因為當時會去日本,執行上有點困難。因此我可能會接貨。熊市short put 買貨我自己覺得係一個可行方法,好過放係銀行無事做,我的目標不是股價脤面,而是股數!!!

941 在星期日又有壞消息出,真係壞消息一大堆,睇來星期一又會跟大市向下。暫時睇來回去到七十蚊水平,估計會蝕千五元。不過941 是hsi 重要成份股,升市一定要靠佢,二來 PEG小過0.6,都真係幾平,接貨都唔係太膽心。

1800 中交建,我有兩手,買入價是10.3,現在又係蝕錢中,暫時有個諗頭係short call 11蚊,升破時放貨,我原本都唔想要這個手,諗住入2628。

如果大插,會去到底邊,慢慢牛皮,這個問題遲些才算吧。插得比我想像中快,真係估不到。美國間兄弟銀行死左,明天5號仔必死,唔知會唔會係最後的銀行板洗倉。

現在是策略很重要,這個星期的週線HSI rsi 應該會去到超賣,我會根據自己的習慣進行買賣。期權倉倉位係Put 1800 有成三千幾張,暫時係重倉位,應該會唔會大破,照我計劃入返小小股票。中國出減息消息,睇來中國經濟都係唔多掂,環球經濟風雲大變,大家好好把握,小心行事。

我會不會一無所有,我的股票會不會好似日本那樣,一振不起? 祝我成功。

No comments:

Post a Comment