Search This Blog

Thursday, December 6, 2007

2628.HK

今天買入2628.hk,我係customer site但用台灣sales的手機上網買入。真係煩,南洋要當日先可以入command。我的買入價係44.9,可能會有點貴同要坐下船,但因為我問我媽借錢來買,可以放一排,所以感覺沒有太大所謂。

現在我有四手中國人壽,包拾係24.2, 40.1, 42.7, 44.9入,平均價係38左右。07的PEG只有0.8 左右,所以我不是太擔心,當然我可能會有計錯數的可能。我可能會再入3968/ 1200。

2 comments:

  1. 任生,林森池話過分析保險股係要用 PEVG ,唔係 PEG 呀。你用錯指標好易搭沉船o架。

    ReplyDelete
  2. you are right。因為EV包保單對未來收入的影響,所以會準d 。但係EV太難估,所以我用EPS即係PEG,方便計lor....

    PEG又唔會咁易沉船o架...保守d ..加個margin safety,應該好d....

    ReplyDelete