Search This Blog

Friday, September 7, 2007

入市

我的買賣方法,通常係有技術分析同基礎分析。首先我用基礎分析看看我心目中的股票是不是在合理價錢。這有前景,估值等等。如果合理,我會再看看個股圖表是否合適,會唔會升左好耐同好快,有無成交大增等等不尋常異動。之後我會看大市環境。圖表是最要,看圖睇下個市係唔係時機入市。看看其它人的心理是不是好驚還是好樂觀。基本上全部適合我就會入市。

我入市好多時都個股同大市係牛皮,因爆邊會係最勁。技術分析可以幫到我好大忙,我自己有一套方法,想知的話可以問我。有個朋友話大市跌都可以找到股票係升的。我會覺得大市跌一來找股票係升,二來風險好高。好似佢話之大戶想本地銀行升,但剛剛次按個市唔就,結果都係跌,所以唔洗時常諗住入市的。

No comments:

Post a Comment