Search This Blog

Monday, August 30, 2010

搬倉

今日平左939 short call Aug ,之後佢收$6.5 我的sp @6.5 咁到接到兩手貨,都唔知好事定壞事
平左939 馬上搬倉2899,由Dec 5.5 搬去6.0原本收1000期權金,點知平倉要俾2180,之後最開6.0的short call收0.3 結果係白做。 隻2899同1211 要諗下點攪

之後當然開2628 short call 點知我一路開,佢一路跌,我一路改個價都追唔切,中午我出門口返工,返來一睇,真係無眼睇。

今個月的股票期權可以話賺晒,但一定唔多,因為IV奇低,明天計下數先。

3 comments:

  1. 我唔明你點計期權的 revenue 囉。如果你只計 premium咁係必賺的,但要計埋你因 short call 接貨時和 spot price 的差價先可以計到一個 trade 的 P/L.

    ReplyDelete
  2. 接貨個d 我會放係我stock p/l。
    放貨就直接計出來...接貨因為一日唔賣一日都未知輸贏。但暫時我自己計過接貨個d 通常都無事, 除左1211。

    加上我差不多月月做,我當月供。所以我咪話我股票倉輸緊-21%

    ReplyDelete
  3. 咁你不如計下你成個 portfolio 賺了幾多罷。其實好少人會好似咁分開計,同事係睇一個 trade 或者成個 portfolio 咁睇。

    ReplyDelete