Search This Blog

Monday, April 19, 2010

又跌


今日大跌,上証跌到傻,穿左條上升軌再加250天線,睇下明天點樣。琴日星期日花左點時間將我2628股票期權的入市位做分析,結果如圖。我已諗到方法點樣可以再開好一點賺期權金,我估我應該每次做大一點張數,減少出入市。

今日大跌,都救不到,希望明天會好d呀,都有好多蟹貨係手呀。今日睇左OI,見到有加倉,但net OI 減左少少,我估暫時向下動力可能減弱中,但未必跌完,晚點再開期權分佈如何。

期權方面21600C 同2200c 都有加倉,反之put方面無大手加倉,May有三張極價內call成交,估可能有手人博反彈。

今日期指成交好高,可能平好倉轉倉,睇明天會不會收高。情況有點似二月,壞消息震倉手法。

2 comments:

  1. 次次都睇錯市,睇除我之外,都無人會再睇你個blog了。

    ReplyDelete
  2. 我19/4寫完,個市21,22 都係升。"期權方面21600C 同2200c 都有加倉,反之put方面無大手加倉,May有三張極價內call成交,估可能有手人博反彈。"

    之後先再跌..."我估暫時向下動力可能減弱中,但未必跌完"

    應該話今次短線準到爆....

    ReplyDelete