Search This Blog

Monday, May 19, 2008

股票期權 二



上文講到我會寫左個program分析下d 股票期權,琴日星期日一次個寫個晒d 程式入晒去MS Access database,好個用Excel。暫時入左一個月data,入到人都傻,係公司入入一唔小心洗晒d data又入過,不過最後攪掂。而家係用Excel plot 圖,直接係Access拿data,要乜code, date 等等一press 個button就有。有無用就唔知,不過本書話同上網d 人話IV好重要,所以入左e 部份data。

基本上大跌市時期權金會升, IV升,個時做short put好似幾好。本書有四大strategy。
1) Short Naked Put
2) Short spread put
3) Covered Call
4) Ratio call

暫時計過如果以我有廿幾萬現金同貨做期權,我可以每月有約二千玩收入。

1 comment:

  1. 玩期權,數據分析非常重要,你開始得不錯。預期回報太保守了,每月只求一兩巴仙回報,縱有九成以上把握,仍不划算。具體策略,再傾。

    ReplyDelete