Search This Blog

Wednesday, March 5, 2008

擔心

而家我的整個組合是輸緊錢的,重要幾多,但我個d 優質股不是那麼擔心,唯一的是美聯物業1200.HK。我入左兩手平均價是10.72,現在輸左都幾多錢。理論上我對佢的前景是樂觀的,但佢由高十四個幾位跌到去現在九蚊左右,真是有點麻煩,因為個市場氣氛唔好,加上我驚d 基金走放棄二線股,所以好驚佢一路跌落去。唯一有丁點安慰係佢暫時都係十至九蚊個區域徘徊,無乜大上大落。佢會係三月十七日公佈業績,看看到時佢會點,如果唔係可能真係要忍痛止蝕離場。心理壓力好大。

2 comments:

  1. 個市咁大波動,係要小心啲同埋睇下你幸唔幸運。行緊運你就買邊隻升邊隻,good luck。

    ReplyDelete