Search This Blog

Friday, October 19, 2007

震倉




這兩幅圖都係好典型的震倉圖。兩隻股票都係由中期業積好抽高,之後再出個所謂壞消息插返佢落去,就係咁簡單...哈哈哈。347(鞍鋼)個幅圖可能見不到再五月抽高,因為之後升得好勁,所以個山峄唔夠高。抽高唔係咁易睇到,但股價係會有一段時間無乜變動。
原本上入300(交大科技)點知去左個日係日本,一睇個市,佢已經一飛衝天去,之後個日又係飛機到。當然擔細又係一個問題,自己的心魔是最難克服的。
本人有347,無300。我對300的睇法是,一飛衝天,同347一樣。如果讀者技術分析有點基礎,就會看到347在五六七月做緊一個杯型的大圓底,現在300已經做完大圓底,將會做一個杯柄,同347在八月時差不多,但深度應該不會太深。大家有沒有看到那枝push thru supply 的陽燭?是不是兩者很相似?其實股票好多時都係大戶做野,佢地要多方面幫手,沒有盈利的公司好難成事,所以找些有盈利的公司吧。技術分析有沒有用?自己想想吧。

No comments:

Post a Comment