Search This Blog

Wednesday, February 28, 2007

2007-02-28 HSI Forecast Review

今日hsi 半場跌左五百幾點,唔算特別多,但美股就跌左成四百幾點,真係估都估唔到至9/11以來最多的一次。記得06年十一月我估會係一月尾左右有調整,但係遲遲都無發生,重要係狂升。二月中左右我話三月尾到應該會調整,但係二月尾好似就全球有小小調整。雖然暫時都唔可以肯定香港會唔會跌唔落去,但可以肯定買細股個重危險同自己stragery management 和睇圖技術有點兒幫助。你話我時間有誤,但我可以唔怕誘惑都係靠自己的基本分析同技術分析得來的結果能我有信心可以等待再待待。

睇圖學到唔係時常睇到有賣出同入的訊號,要耐心等待訊號的出現。十一月個時就係太早認為會有調整,但其實最強的訊號係二月中先出現。基礎分析可以能我知道隻股係唔係貴同平,增加命中率。

我唔係太驚今次的跌市,我會再研究一下,但而家一定唔係入貨好時機。今次明白股票最重要係認得忍---等待大市的機會。

No comments:

Post a Comment